درآمد از تبلیغات

یازار :

+0 به یه ن

برخی از استارت اپ ها بر این فرض استوار است که مخاطب جذب محتوای تولید شده توسط استارت اپ یا خدمات رایگانی که ارائه می کند شود و سپس از وجود مخاطبان فعالی که هر روز به وب سایت یا شبکه اجتماعی استارت اپ سر می زنند، از طریق تبلیغات کسب درآمد کند.
این نوع کسب و کار اینترنتی این روزها بسیار رایج است. و افراد بسیاری از این محل، کسب درآمدهای اینترنتی دارند.
تولید محتوای آموزشی رایگان، و یا موضوعاتی مانند طنز و غیره از این دست است. به طور مثال اگر بخواهیم نمونه ای از کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه را مثال بزنیم می توان به صفحه های آشپزی یا وب سایت های آموزش در حوزه های مختلف اشاره کرد.
درآمد های اینترنتی چنین صفحه ها یا وب سایت هایی از طریق گرفتن تبلیغات از دیگر وب سایت ها، کسب و کارها، سازمان ها و شرکت هاست.

 

دیجیتال مارکتینگ

حوزه گسترده دیجیتال مارکتینگ از بازاریابی ایمیلی گرفته تا تولید محتوا و طراحی سایت، سئو، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی همگی خدماتی هستند که زیر چتر دیجیتال مارکتینگ انجام می شوند.
هر کدام از این موارد می تواند درآمد اینترنتی بدون سرمایه محسوب شود و یا با سرمایه محدودی به صورت آنلاین درآمد های اینترنتی داشت.
مخصوصا این روزها که بازار دیجیتال مارکتینگ حسابی گرم است و افراد بسیاری بازاریابی محصولات و کالاهای خود را به بازاریابی دیجیتال سپرده اند.
بسیاری از استارتاپ ها می توانند در این حوزه شکل گرفته و درآمد های اینترنتی خود را در این حوزه داشته باشند و به عنوان کسب و کار اینترنتی، به مشتریان خدمات ارائه نمایند.

کسب درآمد

فروش

 

الف) فروش کالای فیزیکی

فروش از دیگر خدماتی است که استارت اپ ها می توانند بخش یا کل خدمات خود را به آن اختصاص داده و درآمدهای اینترنتی داشته باشند، اگر فروش به صورت آنلاین باشد.
استفاده از مزیت فروش آنلاین که هم فروش را برای مخاطب تر آسانتر کرده و هم امکانات کمتری برای راه اندازی فروشگاه در اختیار استارت آپ قرار می دهد هم می تواند باعث رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی استارت آپ شده و بتوان کسب درآمد اینترنتی از این طریق داشت. فروش در دنیای مجازی و از طریق اینترنت، تنوع بسیار زیادی دارد.
فروش می تواند شامل کسب درآمد های اینترنتی از طریق فروش محصول فیزیکی باشد و یا کالای مورد معامله، الکترونیکی باشد.

منبع": شتابدهنده پیدایش
https://peidaiesh.com/startup/%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

  • [ ]