کدام استارتاپ های ایرانی جهانی شده اند؟

یازار :

+0 به یه ن

کدام یک از استارتاپ های ایرانی به بازار جهانی ورود پیدا کرده اند؟

طبق بررسی های پیدایش در سالهای اخیر شاهد شکل گیری، استارتاپ های ایرانی متعددی بوده ایم. بسیاری از آنها در روند رشد خود، از سرعت خوبی برخوردار بوده و به موفقیتهای چشمگیری دست یافته اند. برخی از این استارتاپ های ایرانی موفق، تنها به توسعه در عرصه کشوری اکتفا نکرده و تا مقیاس جهانی هم پیش رفته اند. بی شک موفقیت این گونه از استارتاپ های ایرانی علاوه بر یافتن ایده های خوب، حاصل دوراندیشی و برنامه ریزی از قبل انجام شده توسط مدیران آنهاست.

در همین راستا امسال اتاق بازرگانی تهران، طی برنامه ای و با اعزام تیمی متشکل از ۱۸ تیم از استارتاپ های ایرانی جهت حضور در نمایشگاه جی تکس دبی، آنها را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار داد.
از جمله استارتاپ های ایرانی موفق میتوان دیوار، دیجی کالا، زود شور، شیپور،  آنتورک ، کافه بازار، بامیلو، آپارات، علی بابا را نام برد که برخی از آنها توانستند در عرصه جهانی نیز وارد شوند. در اینجا به بررسی چند نمونه از استارتاپ های ایرانی موفق که در عرصه جهانی نیز ورود کرده اند می پردازیم.

ایده استارتاپی

استارتاپ ها چگونه می توانند به بازار بین المللی وارد شوند؟

استارتاپ ها برای وارد شدن به بازارهای بین المللی باید برخی کار ها را انجام دهنده تا در معرض دید سرمایه گذاران و شتابدهنده های جهانی قرار بگیرند، از جمله این کار ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

– حضور در وبنیار ها و رویداد های آنلاین

– حضور موثر در شبکه های اجتماعی و رسانه ها

– داشتن وب سایت به زبان اینگلیسی

– حضور در دایرکتوری ها

–  استفاده از رسانه های خبری



منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af/

  • [ ]