راه های جذب اسپانسر برای استارتاپ

یازار :

+0 به یه ن

استارتاپ باید برای جذب اسپانسر مورد نظر، جذابیت داشته باشد تا اسپانسر از پیشنهاد استارتاپ شما استقبال کند. در قدم اول باید برای استارتاپ خود ارزش ایجاد کنیم و در این راستا باید به این نکته توجه داشت که برای ارزش آفرینی باید به ظرفیت استارتاپ نیز توجه کرد. در واقع باید شناخت کافی از ظرفیت ها و ارزش آفرینی های استارتاپ خود داشته باشیم. سپس در گام دوم لیستی از اسپانسر هایی که استارتاپ می تواند برای آن ها ارزش آفرینی کند، تهیه کنیم. در این لیست اسپانسر هایی ذکر شود که استارتاپ می تواند برای آن ها ایجاد ارزش کند و جذابیت داشته باشد. در گام آخر نیز درخواست اسپانسر شدن برای استارتاپ به آن ها ارسال شود.

جذب سرمایه گذار

کدام مدل استارتاپ ها برای یک اسپانسر شرکت های استارت آپ جذاب هستند؟

با بررسی اجمالی برندهای برتر استارتاپ ها به راحتی متوجه این موضوع می شویم که اغلب آنها وجه اشتراک زیادی دارند.
به طور مثال آن ها چیزی ارزشمندی را تولید کرده اند و یا ارزش جدیدی را فراهم آورده اند و یا برای بهبود محیط زیست قدمی برداشته اند. این گونه استارتاپ ها برای اکثریت مرد جامعه جذاب شده و اسپانسر شرکت های استارت آپ نیز به شدت استقبال می کند.
وقتی بررسی می کنیم، می بینیم که یک الگوی جالب برای انگیزه های مردم جامعه وجود دارد. اکثر مردم به چیزهایی که از عشق، اشتیاق، مهربانی، کنجکاوی و نیاز های روانی که دارند، جذب می شوند. این قدرت های داخلی، راه حل های عالی و الهام بخش بسیاری از آن ها را فراهم می کند. کارآفرینان باهوش نیز از این فرصت ها استفاده کرده و علاوه بر جذب توجه آحاد مردم به جذب اسپانسر استارتاپ مورد نظر خود می پردازند.
علاوه بر این، انواع مدل های اسپاسر استارتاپی چیزی شبیه به هم دارند. آن ها ارزش را دنبال می کنند. اگر کاری که انجام می دهید برای همه اقشار ارزشمند است، اسپانسر شرکت های استارت آپ حتما به دنبال شما می آید و شرایط ویژه را به شما پیشنهاد می کند تا بتواند از این فرصت ناب در جهت افزایش اعتبار خود استفاده کند.


منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

  • [ ]