مزایا کسب و کار خانگی

یازار :

+0 به یه ن

در این قسمت به ۴ مورد از مزایا کسب و کار خانگی اشاره خواهیم داشت؛

۱. کاهش رفت و آمد و تلف شدن وقت

۲. تعداد افراد کمتر و بازدهی بیشتر

۳. کاهش هزینه های اضافی

۴. انعطاف پذیری ساعات کاری و نبود سیستم اداری

 

 

نمونه هایی از کسب و کار در خانه

شغل هایی که به صورت کار در خانه هستند تنوع زیادی دارند. بسته به توانایی فرد و نیاز بازار، می تواند شامل مشاغلی چون تولید محتوا، طراحی وب سایت، طراحی گرافیکی، موشن گرافیک، ترجمه، نگارش کتاب و مقاله، ویرایش و غیره شود.
مهارت های پولساز می تواند برای کسب و کار در خانه مناسب باشد به گونه ای که تخصصی کسب کنید که نیازی به حضور فیزیکی نداشته باشد، در عین حال بتوانید به صورت کار اینترنتی در خانه آن را انجام دهید.

 

 تعمیرات در خانه

این مهارت ها می تواند از تعمیر کامپیوتر گرفته تا تعمیر فرش های دستی، لوازم خانگی و غیره متفاوت باشد. مهم این است که این مشاغل قابلیت کار در منزل داشته باشند و بتوان به خصوص به عنوان یک کار اینترنتی در خانه هم آن را انجام داد.
بنابراین اگر تمایل دارید که استارت آپ خود را مثلا در حوزه تعمیرات راه اندازی کنید و توانایی این را دارید که با کار در خانه، آن را انجام دهید این گزینه را از دست ندهید.

ایده کسب و کار

 فروشگاه های اینترنتی

بسیاری از مشاغل اینترنتی می توانند در این دایره قرار گیرند. حتی بسیاری از فروشگاه های اینترنتی می توانند در دایره کار در خانه بگنجند.
مثلا با کار اینترنتی در خانه، به فروش کالاها یا خدمات خود و دیگران بپردازید و از این طریق درآمد قابل توجهی کسب کنید بدون آنکه نیازی به پرداخت مواردی چون مالیات، اجاره مغازه، استخدام فروشنده و غیره باشد.


منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/


  • [ ]