راز موفقیت یک ایده چیست؟

یازار :

+0 به یه ن

ساده ترین روش برای رسیدن به موفقیت ایده رویکرد “فکر، برنامه ریزی و اجرا” است که در واقع نظم و انضباط را برای توسعه ایده ها دنبال می کند. این رویکرد بیان می کند: آمادگی یا انتخاب، هدف گذاری و حرکت سه گام اساسی برای اجرای یک ایده موفق می باشند.
به طور کلی شما برای اولین باری که اقدام به شلیک می کنید احتمال خیلی کمی وجود داردکه دقیقا به هدف مورد نظر بزنید اما احتمال خیلی زیادی وجود داردکه گلوله ها به هدر بروند. اما با کمک یک آموزش مناسب و هدف گذاری دقیق خیلی راحت می توانید به هدف شلیک نمایید. دستیابی به یک موفقیت یک ایده نیز مانند شلیک کردن گلوله نیازمند پیروی از یک فرآیند منظم می باشد.

 

ایده موفق

خلاقیت، عاملی برای موفقیت ایده

با کمی تحقیق متوجه می شوید که همه ایده ها به مرحله اجرا نمی رسند و  حتی بسیاری از آن ها فراموش و ناپدید شدند. چه دلیلی باعث می شود که برخی ایده ها تجاری می شوند و برخی از آن ها نمی شوند؟

عوامل زیادی می تواند در موفقیت یک ایده و تجاری شدن آن موثر باشد، اما مهم ترین آن ها خلاقانه بودن است. ایده های خلاقانه اولویت بیشتری نسبت به سایر ایده ها دارند زیرا جدید و نو هستند و اگر هوشمندانه نیز باشند احتمال تجاری شدن آن ها زیاد است.

 

منبع: شتابدهنده پیدایش
https://peidaiesh.com/startup/%db%8c%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af-%d8%9f/



  • [ ]