۵ موردی که باید در هنگام ساخت یک برند استارتاپی به یاد داشته باشید:

یازار :

+0 به یه ن

۱- ابتدا باید به یک سوال اساسی درباره کسب و کارتان پاسخ دهید: ” چرا کسی باید از محصولات یا سرویس های شما استفاده کند؟”. جالب است بدانید که بسیاری از صاحبان کسب و کار قادر به پاسخ این سوال نیستند. داشتن یک ایده برای ساخت یک برند کافی نیست، شما باید بتوانید پاسخ سوال فوق را بیابید.

۲- تفاوت شما با دیگران چیست؟ وجه تمایز شما با سایر رقبا چیست؟ از دلایل احساسی برای برقراری ارتباط میان مشتریان و برندتان استفاده کنید و آن ها را به این وسیله ترغیب کنید که به شما وفادار بمانند.

۳- همانطور که پیش از این گفته شد، برند باید ساده و منحصر به فرد باشد. روی ساخت لوگو سرمایه گذاری کنید.

۴ – برند شما، باید به سادگی آن چه را که انجام می دهید انتقال دهد.

۵ – ثبات داشته باشید. ثبت یک برند به معنای آن نیست که بدانید چه کارهایی باید انجام دهید. در واقع برند به شما یادآور می شود که چه کارهایی نباید انجام دهید.

 

ثبت برند استارتاپ، مقدمه ای است که به مشتری ها و سرمایه گذاران نشان می دهد شرکت شما چه چیزی ارائه می دهد. یک استراتژی ثبت برند هوشمندانه می تواند منجر به جذب سرمایه و موفقیت بیشتر شود. پس هرگز ثبت برند را دست کم نگیرید و به این بهانه که هنوز اول راه هستید از آن غافل نشوید. با ایجاد یک برند موثر شما بیش از پیش در دید سرمایه گذاران قرار می گیرید و تبدیل به یک شرکت معتبر خواهید شد. شاید برایتان جلب باشد اگر بدانید که به ازای هر ۵ استارتاپی که در اطراف ما مشغول به کار هستند، بیش از ۱۰ استارتاپ به دلیل نداشتن برند شکست خورده اند. ثبت برند موجب می شود که سرمایه گذاران به حرفه بودن کسب و کار شما ایمان بیاورد. همچنین به شما در یافتن شرکا و کارکنان مستعد و مناسب کمک زیادی می کند.
بسیاری از کارآفرینانی که قصد راه اندازی یک استارتاپ را دارند، ممکن است که از اهمیت ثبت برند آگاهی نداشته باشند. اما تمامی آن ها دیر یا زود خواهند فهمید که ثبت برند چه تاثیر به سزایی در آینده کاری آن ها خواهد داشت.


منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af/


  • [ ]