چگونگی راه اندازی استارت آپ

یازار :

+0 به یه ن

بعد از این که به این مسئله پرداختیم که استارت آپ چیست باید به این نکته اشاره کرد واقعیت این است که هیچ روش بهترینی برای راه اندازی استارتاپ وجود ندارد و بیشتر مانند یک پدیده آزمون و خطا می ماند که از صنعتی به صنعت دیگر متفاوت است و مهمتر این که همه چیز در طی زمان تغییر می کند.
بزرگترین اشتباه بیشتر کارآفرینان این است که فکر می کنند ایده آنها قرار است دنیا را متحول کند و در طول فرایند فکر کردن، فراموش می کنند که یک ایده خلاقانه استارت آپی فقط اولین گام است.
واقعیت دیگر این است که بازار امروزه کاملا اشباع شده است و انتظارات مشتریان تا حدی بالا رفته است که با انجام کارهای ساده نمی توان آنها را راضی کرد. به خصوص اگر ایده بدون هیچ برنامه اجرایی واضح و روشنی باشد محکوم به شکست است.
مراحل زیر کمک می کند دید روشنی از مراحل راه اندازی این نوع کسب وکار داشته باشید:

 

۱.با یک ایده روشن شروع کن

برای شروع باید ایده کاملا روشنی از استارت آپ خود داشته باشید. توجه داشته باشید که ایده های بسیاری هستند که منحصر به فرد نیستند و لزوما ایده نباید تک باشد. بلکه باید نسخه بهتری از آنچه که هم اکنون در بازار ارائه می شود را برای مشتری فراهم کند تا بتواند موفق شود.
گوگل، اولین موتور جستجو نبود، فیس بوک هم اولین شبکه اجتماعی نبود بلکه آنها نسخه های بهتری از همتایان خود بودند. رمز موفقیت در این است.


منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa_%d8%a2%d9%be/


  • [ ]