تاثیر خلاقیت و نوآوری در رشد کسب و کار ها و استارتاپ ها

یازار :

+0 به یه ن

اندازه خلاقیت و نوآوری شرکت ها را نمی توان اندازه گرفت و هیچ فرمول و روشی برای این کار وجود ندارد. اما با کمی تحلیل و تجزیه می توان پی برد خلاقیت  و نوآوری در کسب و کار ها مهم است به طوری که این دو عامل شرکت های خلاق را از سایر شرکت ها جدا می کند. از جمله تاثیراتی که وجود خلاقیت در شرکت ها می گذارد می توان به رشد در ارائه خدمات، رشد در ارائه محصولات، افزایش فروش، افزایش مشتری ها و کاربران، رشد در بازاریابی و… . در واقع شرکت های خلاق با پیرویی از روش های جدید می توانند بازار را از آن خود کنند و نسب به سایر رقبا پیروز شوند.

مطالعه مطلب آشنایی با قرارداد سرمایه گذاری پیشنهاد میشود.

خلاقیت

۴ استارتاپی که با داشتن خلاقیت موفق شدند؛

حال قصد داریم با ذکر مثال هایی شما را با تاثیر خلاقیت بر استارتاپ ها آشنا کنیم. از همین رو به معرفی ۴ استارتاپی که بر پایه خلاقیت توسعه یافته اند خواهیم پرداخت:

 

۱- اوبر (Uber)

این شرکت در سال ۲۰۰۹ توسط تراویس کالانیک پایه گذاری شد. سیستم حمل و نقلی که به شما پیشنهاد ارائه سرویس با قیمت کمتری در مقایسه با سایر رقبا را می دهد. از جمله خلاقیت های این شرکت می توان به نکات زیر اشاره کرد:
• اوبر، از رانندگان زن استفاده می کند.
• اوبر مالیت امنیت اجتماعی و خسارات کارکنانش را پرداخت می کند و رابط میان رانندگان و مشتریان است.
• اوبر شیوه جدیدی در حمل و نقل را با استفاده از طیف وسیعی از رانندگان معرفی کرده است.
چنین نو آوری های به ظاهر کوچکی امروزه سرمایه بسیار زیادی را برای صاحبان خود فراهم آورده است.


منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%ad%d8%b1%da%a9-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be/


  • [ ]