• سرعت بالای رشد استارت آپ ها

یازار :

+0 به یه ن

از دیگر مواردی که باعث می شود بهترین سرمایه گذاری در استارتاپ ها انجام شود این است که شرکت سرمایه گذاری سرعت بالای رشد استارت آپ را به عنوان یک مزیت در مقایسه با دیگر بخش های تجارت و صنعت تشخیص می دهد.

 

• چابکی ساختار استارتاپ ها

از آنجایی که استارتاپ ها در مقایسه با دیگر کسب و کارها از چابکی ساختار برخوردار هستند می توانند مزیت هایی نسبت به دیگر کسب و کارها داشته باشند و مورد توجه برخی از افراد یا صندوق سرمایه گذاری یا شرکت سرمایه گذاری قرار گیرند.

سرمایه گذاری

• نیاز به سرمایه کم در بیشتر موارد

در بسیاری از موارد شرکت سرمایه گذاری و یا صندوق سرمایه گذاری دارای سرمایه آنچنانی نیست یا مایل است سرمایه کمی بر روی کسب و کار خاصی انجام دهد در اینجا بهترین سرمایه گذاری می تواند به جای صنعت یا تجارت و یا بورس، این باشد که بر روی استارتاپ سرمایه گذاری شود.
در این مقاله راجع به این صحبت کردیم که شرکت سرمایه گذاری یا صندوق سرمایه گذاری می تواند انتخاب های متعددی داشته باشد. مثلا بر روی سهام یک کارخانه خاص در بورس سرمایه گذاری کند و یا بهترین سرمایه گذاری خود را رشد و توسعه یک کسب و کار نوپا یا همان استارتاپ بداند و از آنجایی که این مساله بسته به هدف صندوق سرمایه گذاری یا شرکت سرمایه گذاری می تواند متفاوت باشد، مزایای سرمایه گذاری بر روی استارتاپ و این که چرا می تواند این گزینه، بهترین سرمایه گذاری تلقی شود بیان شد.

 

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%be/


  • [ ]