کسب و کار خانگی پردرآمد به جای یافتن شغل

یازار :

+0 به یه ن

همان طور که در این مقاله پیدایش خواندید بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای شغل از ساعت ۹ تا ۵ صبح، ایده های خلاقانه خود را به عرصه عمل تبدیل کرده و از طریق راه اندازی کسب و کار های اینترنتی، کسب درآمد کنند. برخی از آنها کسب وکارهای خانگی پردرآمد و آینده داری را راه اندازی می کنند و سعی می کنند حتی آنها را تبدیل به استارت آپ نمایند و از افراد دیگر هم بخواهند با آنها همکاری داشته باشند.
در این مورد اینترنت بستر ایجاد شغل یا همان کسب وکار خانگی می شود و افراد حتی از طریق اینترنت می توانند با همکاران خود که ممکن است در نقاط مختلف کشور پراکنده باشند ارتباط برقرار کنند و همچنین دامنه مشتریان خود را به سطح کل کشور ارتقا دهند.
امروزه بسیاری از مشاغل تمایل دارند که این نوع کسب درآمد را تجربه کنند. پس به نظر می رسد رقابت بین این مشاغل هم ممکن است بیشتر شود.
هر استارت آپ و کسب و کار خانگی که بخواهد وارد بازار شده و با توجه به کاهش هزینه ها به صورت قابل ملاحظه و تمایل افراد برای ورود به این نوع بازار، رقابت ها که شدیدتر شود باید چاشنی های مختلفی به کار افزود تا بتوان کسب و کار خانگی پردرآمد و رو به رشدی داشت.

 

ملزومات کسب و کار خانگی پردرآمد

• ملزوماتی که یک کسب و کار اینترنتی که به صورت خانگی اداره می شود موارد مختلفی است که مهمترین آن داشتن دانش استفاده از بسترهای رایگان و در اختیار همگانی است که اینترنت در اختیار افراد و استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی قرار داده است.
شما باید بتوانید با داشتن برگ برنده هایی در این عرصه حرف اول را بزنید و این ممکن نمی شود مگر این که دانش بهره گیری بهینه با حداکثر سود از این بسترها را کسب کرده باشید تا بتوانید کسب و کار خانگی پردرآمد خود را داشته باشید.
پس حتما وقت و انرژی مناسبی برای شناخت و آموزش در این عرصه صرف کنید تا در مقایسه با رقیبانی که هر روز بیشتر و بیشتر می شوند بتوانید سهم بازار را هر چه زودتر و بهتر از آن خود کنید.

• از دیگر ملزومات موفقیت استارتاپ در کسب و کار اینترنتی این است که بتوانید روحیه صبر و بردباری و انعطاف پذیری را در خود و تیم همکار ایجاد کنید و قادر باشید چارچوب های شغل های معمولی را بشکنید و بدانید کسب و کارهای اینترنتی نیاز به این دارند که به صورت شبانه روزی فعالیت و پاسخگویی داشته باشند.
زیرا ممکن است که شما یک کسب و کار خانگی را مدیریت کنید اما مشتری شما از شما توقع دارد که به عنوان یک کسب و کار اینترنتی به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیازها و خواسته های او باشید. باید بتوانید این روحیه را در خود ایجاد کنید که از چارچوب های سنتی خارج شوید و همزمان با تغییرات انعطاف پذیر هم باشید و هر لحظه توقع و انتظار تغییر در نوع تعامل در بسترهای اینترنتی را هم داشته باشید.

 منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/


  • [ ]