استارت آپ حتما نیاز به داشتن سایت دارد؟

یازار :

+0 به یه ن


راه اندازی استارت آپ چقدر در گرو سایت است؟

تجریه پیدایش می گوید راه اندازی یک کسب و کار، همیشه هیجان انگیز و در عین حال پر از چالش است. مخصوصا اگر به دنبال پرورش یک ایده نو باشید. یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت در این راه، معرفی جامع و درست کسب و کارتان است که امروزه بخش وسیعی از آن بر عهده سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی می باشد. در میان تمامی مشاغل، نقش معرفی کار در استارت آپ ها، به دلیل نو بودن، بسیار پررنگ تر بوده و می تواند عنصر تعیین کننده ای در موفقیت کار باشد. در واقع میتوان گفت که، استارت آپ ها به دلیل ماهیت جدیدترشان نیاز به تبلیغ و دیده شدن بیشتری در مقایسه با سایر مشاغل دارند.
متاسفانه، از آنجا که بسیاری از کمپانی ها بدون توجه به اهمیت این موضوع هزینه کافی به ویترین ارائه دهنده ی خدمات خود اختصاص نمی دهند، این بخش از کار، در بسیاری از پروژهها نادیده گرفته میشود که این امر به تنهایی می تواند موجب عدم موفقیت آنان شود.

 

چرا سایت ها برای استارتاپ ها اهمیت بیشتری دارند؟

حال این پرسش مطرح می شود که از بین راه های مختلف تبلیغ و معرفی خدمات، چرا سایت ها اهمیت بیشتری دارند؟ برای پاسخ به این سوال کافی است بدانید که از هر ۲.۴۲ میلیارد نفری که روزانه در اینترنت وقت می گذرانند چیزی نزدیک به ۲.۱۸ میلیارد نفر به دنبال خرید محصولات مورد نیاز خود به صورت آنلاین هستند! از طرف دیگر، استفاده از سایت ها و شبکه های اجتماعی هزینه چندانی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی ندارد. پس میتوان گفت که سایتها میتوانند با کمترین هزینه بیشترین نگاه ها را به سمت شما جلب کنند!

راه اندازی سایت

نقش سایت ها در رشد و توسعه استارتاپ ها

در اینجا قصد داریم اهمیت سایت ها و نقش آن ها را توسعه استارت آپ ها بررسی کنیم و ویژگی هایی که یک سایت خوب باید داشته باشد را ارائه دهیم. با این مقدمه کلی، به سراغ ۹ دلیل اصلی که بیانگر نیاز یک استارآپ به سایت است میرویم:

 

۱- کمک به عملی کردن ایده ها

امروزه، داشتن سایت مناسب یکی از شروط اصلی ادامه حیات استارت آپ هاست. سایت ها کمک می کنند که بازخورد مشتری ها نسبت به سرویس ارائه شده به سرعت دیده شده و از آن ها به منظور بهبود شرایط سرویس دهی استفاده گردد. به یاد داشته باشید که سایت ها فقط محلی برای فروش آنلاین کالاها نیستند بلکه میتوانند نقش موثری در یافتن شرکای تجاری و همچنین تامین نیروی کار داشته باشند. پس اگر قصد راه اندازی استارت آپ خود را دارید، از تمام خلاقیتتان به منظور افزایش جذابیت سایت خود استفاده کنید و یا از کسانی که در این کار تجربه کافی دارند کمک بگیرید.

 

۲- سایت، بهترین روش بازاریابی

همانطور که گفته شد، بازاریابی و معرفی محصولات بخش جدایی ناپذیر استارت آپ ها است. اگر نگاهی به آمار استفاده گنندگان اینترنت بیاندازید، به خوبی اهمیت استفاده از سایت ها را درک میکنید. اغراق نیست اگر بگوییم که بسیاری از قراردادهای بزرگ با کمک سایت ها بسته شده اند.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%be-%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/


  • [ ]