کسب درآمد اینترنتی مسیری برای توسعه و رشد استارتاپ ها

یازار :

+0 به یه ن

همان طور که در مقاله به آن اشاره شد، و مثال هایی از کسب درآمد اینترنتی آورده شد، بسیاری از مشاغل و استارتاپ ها امروز می توانند در قالب یک کسب و کار اینترنتی، درآمد اینترنتی بدون سرمایه داشته باشند. تنوع موضوعات و حوزه هایی که می توان از آن کسب درآمد اینترنتی داشت، بسیار متنوع است. و به دلیل آنکه بازدهی کسب و کارهای اینترنتی سریع تر از کسب و کارهای سنتی مرسوم است، می تواند به عنوان شتابدهنده استارتاپ عمل نماید و نگرانی های مالی صاحبان ایده استارت اپ را در ابتدای شروع فعالیت خود تا حدودی برطرف نماید. به شرطی که استارت آپ ها به ضرورت ایجاد کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی واقف بوده و از فعالیت در این حوزه غافل نشوند.
مخصوصا توجه ویژه ای به بسترهایی که می توانند از آنها درآمد اینترنتی بدون سرمایه کسب کنند، داشته باشند و از راه اندازی استارتاپ خود در این بسترهای رایگان مانند سایت های فروش، شبکه های اجتماعی، پیام رسان هایی که توانسته اند کاربران ایرانی را به خود جلب کنند بیشترین بهره را ببرند.
مهم این است که در کنار این توجه، دانش استفاده بهینه از این بسترهای رایگان که در اختیار همگان قرار دارد را هم داشته باشند. پس از کسب درآمد های اینترنتی برای راه اندازی، توسعه و رونق استارت اپ خود غافل نشوید.

 

چند نکته مهم در مورد کسب درآمد از اینترنت

– خلاقیت در این مسیر یعنی درآمد بیشتر. برای کسب درآمد از اینترنت حتما مد نظر داشته باشید که هر چه کار خلاقانه تری انجام دهید، مخاطبان بیشتری را جذب می کنید.

– بررسی بازار کار و مشتریان. فراموش نکنید بازاریابی مهم ترین کار برای فروش بیشتر است. حتما این کار را به صورت تخصصی برای کسب و کار خود انجام دهید و توجه ویژه را به آن داشته باشید.

– تحلیل رقبا. این روزها کسب و کار های آنلاین بازار داغی دارند و محبوب هستند. برای توسعه کسب و کار خود بخصوص در استارتاپ ها باید بازار رقبای خود را تحلیل کنید.

 

استارتاپ موفق

 

۳ استارتاپ موفق در جهان که بدون سرمایه اولیه شروع کرده اند؛

 

۱. استارتاپ Basecamp

آغاز کار با یک برنامه مبتبی بر وب

 

۲. استارتاپ MailChimp

آغاز کار با انجام پروژه های جانبی اما در حال حاظر به یکی از پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی جهانی تبدیل شده است.

 

۳. استارتاپ  Braintree

آغاز کار با یک پلتفرم پرداختی

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/


  • [ ]