چگونه استارتاپ بسازیم ؟

یازار :

+0 به یه ن

تحقق رویا ها با راه اندازی استارتاپ

در دنیای امروز و با پیشرفت علم و تکنولوژی، بازار استارتاپ ها بسیار رونق یافته و از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار شده اند. معمولا واژه استارتاپ برای کسب و کارهایی که بر پایه فناوری و تکنولوژی های جدید هستند، به کار می رود. البته هر کسب و کاری هم که بر اساس فناوری اطلاعات و ارتباطات هست، لزوما استارتاپ بشمار نمی آید. با این وجود اغلب استارتاپ ها از اینترنت و تکنولوژی و موبایل و وب سایت استفاده می کنند.

راه اندازی استارتاپ

اهمیت داشتن ایده خوب برای ساخت استارتاپ

ایده ها پیش نیاز شروع تفکر برای راه اندازی استارتاپ ها هستند.در واقع ایده های استارتاپی باید دارای ویژگی هایی مانند خلاقانه و نوآورانه بودن و داشتن قابلیت مقیاس پذیری و تکرار پذیری باشند تا بتوان روی این ایده ها سرمایه گذاری کرد. البته نمیتوان گفت هر ایده ای که صرفا دارای این ویژگی ها باشد، ایده ای استارتاپی است. ایده ها باید ابتدا اعتبار سنجی شوند و سپس روی آن ها کار شود و تبدیل به استارتاپ شوند. برای اعتبار سنجی نیز می توان از مطالعه کتاب های پیرامون ایده ها، پرسش نامه ها، نظر سنجی ها و… در جامعه هدف کمک گرفت. به طور کلی مهم ترین نکته ای که در اعتبار سنجی ایده باید در نظر گرفت این است که ایده در عمل، تا چه حدی توسط جامعه هدف مورد استقبال قرار می گیرد و بعد از بررسی آن سپس به مراحل بعدی اجرایی آن پرداخت.


منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c%d9%85-%d8%9f/

  • [ ]